onsdag 19 juni 2013

Ankomst

Resan gick smidigt. Landade 04.00 i söndags morse. Skulle bli hämtat på flygplatsen. Trodde att det var som i Sverige, att de stod utanför bagageuthämtningen, men där stod bara några få människor. Blev orolig att de hade missat mig. Men jag följde pilarna och gick ut. Utanför flygplatsen stod det en stor folkmassa, tryckandes på grindarna som var uppställda. Undrade om det ens var möjligt att träffa på dem som var där för att hämta mig. Men det var det:)
Inte nog med alla människor, det var en hel del bilar också... Det var trångt och bilarna stannade för att hämta upp någon. Bakom stod någon, som ville förbi, och tutade och framför stod en polis och blåste i sin visselpipa. Jag brukar tycka att det kan vara kaos i Stockholm när det är rusningstrafik. Men jag har ändrat mig. Det HÄR var kaos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar